ES

ES

ES

ES

موفق ترین سوپرمارکت های اینترنتی ایران

شاید ایده راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی تا چند سال پیش محال و خنده دار بود. درست مثل ایده های فروشگاه اینترنتی، سفارش آنلاین غذا و تاکسی اینترنتی که هیچکس فکرش را نمی کرد روزی این کسب و کارهای اینترنتی روی کار بیایند و خیلی هم موفق شوند.

ولی چیزی که مهمه این است که تمام کسب و کارهای اینترنتی خاص با توجه به نیاز مردم راه اندازی می شوند. شاید تا چند سال پیش سوپر مارکت اینترنتی نیاز خیلی از مردم نبوده و به دور از عقل بود که برای خرید مواد غذایی مصرفی که از بقالی سر کوچه هم می شد تهیه اش کرد، اینترنتی اقدام کنیم! به همین دلیل کسانی که قبلا برای راه اندازی سوپر مارکت اینترنتی اقدام کردند مثل خانم دانشور (مدیر تخفیفان) یا آقای شکوری مدیر آپارات با شکست مواجه شدند!

بله واقعا قبلا به دور از عقل بود ولی هم اکنون با گسترش هزینه های زندگی، کمبود وقت، ترافیک سنگین شهری و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کاملا معقول و به صرفه است که از سوپر مارکت اینترنتی خرید های روزانه خود را انجام دهیم.

از طرفی مردم الان خیلی راحت تر حاضرند خرید اینترنتی انجام دهند. شاید همه سوپرمارکت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی موفقیت خود را مدیون دیجی کالا باشند. چون دیجی کالا بود که توانست فرهنگ خرید اینترنتی را در مردم جا بیاندازد. همینطور فروش مواد غذایی خیلی آسان تر از فروش اینترنتی کالای دیجیتال است. چون متقاعد کردن مردم برای خرید یک کالای دیجیتال گران قیمت سخت تر است. ولی مواد غذایی اینطور نیست!

اولا چون نیاز روزانه مردم است و مجبورند تهیه اش کنند ثانیا قیمت آن ها نسبت به محصولات دیجیتال پایین تر است و همینطور یک بار خرید کافی است تا کیفیت و تجربه خرید از سوپر مارکت اینترنتی برای مردم مشخص شود تا خوب را از بد تشخیص دهند. البته این تجربه می تواند خیلی ارزان تر از تجربه های دیگر باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد سوپرمارکت های اینترنتی صحبت کنیم. در مورد اینکه آیا سوپرمارکت های اینترنتی باعث نابودی سوپرمارکت های سنتی می شوند؟ اینکه اصلا چرا باید از سوپرمارکت های اینترنتی خرید کنیم و سوپرمارکت های اینترنتی چطور باید اعتماد مردم را جلب کنند؟ اما مهمترین قسمت این مقاله این است که قصد داریم 6 سوپرمارکت برتر ایران را که در سال 98 موفق بوده اند را معرفی کنیم. 

برای مطالعه ادامه مطلب و دیدن لیست موفق ترین سوپرمارکت آنلاین در آکادمی رخ اد به همراه تحلیل عملکرد آنها وارد شوید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.